It's okey to walk out of someone's life if you don't feel like you belong in it anymore.

Busted att jag lägger upp snapshatbilder här. Ops.
 
Äntligen måndag höll jag på att säga, kickstartade dagen med att kliva upp tidigt och gå över till sandra där det bjöds på frukost i solen på hennes balkong, sen vidare till kontoret där det är mer dött än någonsin så jag facebookar mest.
 
Vad har hänt sedan sist vi pratade då? I fredags mötte jag upp kompisarna för en drink efter jobbet, slutade med utgång och en amanda som var liiite för rund under fötterna för sitt eget bästa vilket resulterade i en väääldigt jobbig bakfylla på lördagen. Köpte med mig svenskt godis och sushi till Emma och låg i hennes soffa till söndag morgon då jag fick gå hem och låsa upp dörren till malin som hade sovit i trapphuset haha. 
 
Känns som att det här kommer bli en bra vecka (peppar, peppar) Jobbar idag och imorgon sen är jag ledig ytterligare 3 dagar. Känns inte speciellt jobbigt allt.