En semester i Sverige.

 
Min hela semester som jag längtat efter i 3 månader blev en katastrof. Började med att jag knappt kunde stå för att jag hade så ont i magen då förra fredagen då jag fortfarande var kvar på malta. Kom hem och några dagar senare krampar magen och jag kan inte ens andas så mammsen tar mig till akuten och vi kollar upp det, visade sig att jag hade åkt på en inflammation i njuren så jag fick ligga inne på barnavdelningen några nätter. Hann även med att åka ambulans med två (iallafall en) väldigt snygga ambulansmän.  Därefter hade jag fortfarande väldigt, väldigt ont så jag tog mig egentligen aldrig iväg för att göra något när jag ändå var hemma en vecka. 
 
När det väl var dags att åka hem till Malta så var då planet inställt, ville slå in pannbenet på flyggubben som rekommenderade en buss som istället skulle ta 20 timmar för samma pris. Tackade nej.
 
NU sitter jag iallafall på Arlanda expressen och strax lyfter mitt plan hem. Längtar sååååå efter mina fina vänner där borta.