To forgive is to move forward

Nu är jag less på att vara sjuk. Ligger med magkramp och hosta i sängen men jag tänker fan gå till jobbet imorgon no matter what! Trodde aldrig att jag skulle säga detta men FAN vad less jag är på min säng nu.
 
Jag och Jennie slängde ihop lite spagetti och köttfärsås igår som vi åt när Calle kom så vi hade en liten dejt alla tre. Sooom såklart slutade med att jag var en "jojkare" med samekläder och renar. Brukar bli så när man umgås med två skåningar på samma gång. Efter maten la jag och Calle oss i sängen och kollade på Mentalist. 
Hann även med några timmars morgonmys med min favorit innan han skulle iväg på andra äventyr tidigare idag. 
 
Nu håller jag tummarna på att kunna somna inom kort så jag är utvilad tills imorgon. Fredag och sen helg, hoppas på bra väder eftersom det bara regnat hela dagen idag. Ha en fin helg!